Regulamin Sklepu Internetowego
Patryk Grzebisz WELDLAB
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Sklep internetowy, działający pod adresem https://loft-meble.pl/sklep, jest prowadzony przez Patryk Grzebisz WELDLAB z siedzibą: Białki (08-110) ul. Turkusowa 14, wpisany do CEIDG pod numerem NIP: 8212651462, REGON: 366995580.
1.2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i warunki zawierania umów sprzedaży z Klientem za pośrednictwem sklepu.
2. Definicje
2.1. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 18 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu Internetowego.
2.2. Sprzedawca – Patryk Grzebisz WELDLAB, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
3. Oferta Sklepu
3.1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3.2. Sklep przedstawia szczegółowe informacje o oferowanych produktach, w tym opisy, ceny i dostępne warianty kolorystyczne.
4. Składanie Zamówień
4.1. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę przez cały rok.
4.2. Klient składa zamówienie poprzez dodanie produktu do koszyka i postępowanie zgodnie z instrukcjami na stronie.
5. Ceny i Metody Płatności
5.1. Ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
5.2. Klient może wybrać następujące formy płatności: przelew bankowy, płatność elektroniczna lub płatność przy odbiorze.
6. Realizacja Zamówienia
6.1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
6.2. Czas realizacji zamówienia jest podawany przy każdym produkcie.
7. Dostawa
7.1. Dostawa produktów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta.
7.2. Koszty dostawy są ponoszone przez Klienta, chyba że opis produktu stanowi inaczej.
8. Odstąpienie od Umowy
8.1. Klient, będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
8.2. Towary na indywidualne zamówienie są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy.
9. Reklamacje i uszkodzenia towaru
9.1. Reklamacje związane z uszkodzeniami mebli w trakcie transportu będą akceptowane wyłącznie, jeśli zostanie sporządzony i podpisany przez Kupującego oraz dostawcę dokument szkody podczas odbioru przesyłki w obecności kuriera (zaleca się weryfikację stanu towaru przy odbiorze).
9.2. Brak protokołu szkody sporządzonego przez Kupującego i dostawcę w przeciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki będzie traktowany jako potwierdzenie, że towar był wolny od widocznych uszkodzeń mechanicznych w momencie dostawy. W konsekwencji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia, a Kupujący traci możliwość ich reklamacji.
9.3. Aby reklamacja została rozpatrzona, należy dołączyć do niej kopię faktury VAT, kartę gwarancyjną (jeżeli takowa została wydana), oraz w przypadku reklamacji uszkodzeń powstałych podczas transportu – kopię protokołu szkody.
9.4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od momentu ich otrzymania przez sprzedawcę, zarówno drogą listowną, jak i elektroniczną na wskazany adres e-mail: grzebiszweldlab@gmail.com
9.5. Aby reklamacja została uznana, konieczne jest przestrzeganie ogólnych zasad dotyczących użytkowania i konserwacji mebli, a także regulaminu montażu i konserwacji. Akceptacja tego regulaminu jest równoznaczna z jego przestrzeganiem, a wszelkie uszkodzenia wynikłe z nieprzestrzegania tych zasad nie będą podlegały reklamacji.
9.6. Gwarancja nie obejmuje zarysowań, rozdarć, nacięć, plam, ani uszkodzeń mechanicznych. Nie ma zastosowania również, gdy produkt był przechowywany na zewnątrz, w miejscu narażonym na bezpośrednie działanie słońca, lub w wilgotnym środowisku, na przykład w łazience.
9.7. Drobne różnice w odcieniach nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego produktu. Prezentacja kolorów w sklepie ma charakter wyłącznie orientacyjny.
9.8. Produkty wysłane poza Polskę podlegają gwarancji realizowanej na terenie Polski.
9.9. Aby zgłoszenie reklamacyjne było efektywnie rozpatrzone, powinno zawierać: imię i nazwisko/nazwę oraz adres Klienta, adres e-mail, opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji, oczekiwania Klienta odnośnie rozwiązania problemu, a także dowód zakupu, jeśli reklamacja dotyczy zakupionego Towaru.
9.10. Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy na własny koszt w przypadku zgłoszenia reklamacji.
9.11. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie na korzyść Klienta, to koszty naprawy lub wymiany Towaru pokrywa Sprzedawca.
9.12. Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji za pomocą korespondencji elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
10. Dane Osobowe i Ich Ochrona
10.1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca.
10.2. Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z realizacją zamówienia, a w przypadku wyrażenia zgody, również dla celów marketingowych.
11. Postanowienia Końcowe
11.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w określonym terminie, nie krótszym niż 7 dni od ich opublikowania.
11.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa polskiego.
12. Dane Kontaktowe Sprzedawcy
- Adres do korespondencji: Patryk Grzebisz WELDLAB,
ul. Turkusowa 14, Białki (08-110) - E-mail: grzebiszweldlab@gmail.com
- Telefon: +48 538 364 143
Klient akceptując niniejszy regulamin wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.